감기에는 약 배고프면

虚構と現実放漫と欺瞞

Dear Big Father 偉大なるジャニーさんへ

 

I have no idea to say something to you. Because you made us. You made Boys. 

I belive you are still alive anywhere, aren’t you? I know. 

I am still in deep SHOCK. Are you going to be KOUICHI maybe? 

You say disgusting  or excellent  or aren’t you hungry  only. Why did you choose them? I wanted to know. 

I think you of course know but i want to say. Please don’t forget please remember please say YOU please trust your sons please see all around of you please keep touch us please support us please make 2020 and please make your own  heiwa city. Do you know you see Tokyo experience yet. Actually PLEASE let next top to understand of you. We really confused about him. Please let me know “what was silly”   Anyway I want to really really really really big thankful to you. 

Your all was your boys. 

BUT I guess you have to achieve your own success and your dreams. It still leaving here. Come to get. 

Well done John. Xxox 

 

 

_______________________

ジャニーさんへ

あなたに造ってもらった僕たちは何を言えばいいのかなんもわかりません。

まあ、どっかで実は生きているんでしょう?知ってる。

でも、未だにショックに入り込んだままの僕の前に出てくるんでしょう。コウイチみたいに?笑

擴はYOU最高だよとかYOU最悪だよとかお腹減ってない?と言っていたけどその意味をどうせなら知りたかった。

当たり前にご存知かとは思いますが、あえて言います。あえてね。

忘れんと覚えていてね。もし会えたらYOUって言って欲しい。みんなのことをいつも信じて、ずっと見ていて欲しい。相変わらず連絡して欲しいし、応援して欲しい。それと、楽しみにしてた2020と平和な世界を作ろう。まだ2020迎えてないのわかってる?

あと、次のトップにあなたの魂を下さい。僕たちにはちゃんと知らせて。

僕たちは全身全霊で感謝を贈るから。

あなたの全ては子供達でした。

ただ、まだ何も終わってないよね?まだここにあるもん。早く取りに来て、続けて。

 

ありがとう。大好き。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________

もし、叶うなら私はジャニーズになりたかった。